Alle documenten rondom beheer of onderhoud online

Maak hier uw account aan, zodat al uw documenten veilig online komen te staan en voor iedereen inzichtelijk is.

Hoe werkt het?

Log IP zorgt met een paar eenvoudige stappen dat alle documenten rondom beheer of onderhoud van gebouwen online komen te staan. Het grote voordeel hiervan is dat ze veilig zijn opgeborgen, inzichtelijk zijn en door meerdere gebruikers kunnen worden aangepast. Daarnaast zorgt Log IP door middel van automatische meldingen dat uw beheer en onderhoud up-to-date is. Hoe werkt het?

  • Stap 1: Digitaliseer alle papieren documenten
  • Stap 2: Configureer de juiste instellingen voor meldingen
  • Stap 3: Volg de meldingen op
  • Stap 4: Voer data in (zelf, klant of leverancier)

Log IP biedt mogelijkheden voor diverse logboeken die horen bij de veiligheidsorganisatie van het pand en haar gebruiker(s). Regelmatig worden, op basis van de behoefte van gebouwbeheerders, gebruikers en leveranciers nieuwe logboeken toegevoegd.

Logboek brandmeldinstallatie

Op dit moment is het specifieke logboek ‘brandmeldinstallaties’ en zijn ruim twintig ‘algemene logboeken’, zoals: brandwerende scheidingen, BHV middelen en diverse gebouw gebonden installaties beschikbaar.

Aangezien het om belangrijke informatie gaat voor verschillende belanghebbenden, is het goed dat de verschillende partijen toegang hebben tot (verschillende niveaus) in het logboek.

Log IP is eigenaar van de techniek en algemene gegevens om het platform te kunnen laten werken. De broncode van de techniek is bij een notaris ondergebracht, zodat deze onder voorwaarden vrijgegeven kan worden. De documenten en relevante informatie blijven eigendom van de eindgebruiker. Denk hierbij aan de gebouwbeheerder, vastgoedeigenaar, gebruiker of wederverkoper.